Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину не пізніше ніж на 14 день з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки: -товар не був у вживанні і не має слідів носіння - подряпин, сколів, потертостей і т.п. -товар повністю укомплектований і збережено фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування -товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте на номер та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки (інший варіант) для повернення вартості товару; - після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів. Обмін та повернення товару здійснюється через нову пошту. Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в розділі контакти на сайті нашого магазину.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.